Çalınan blog yazıları ve fotoğrafları hakkında !

 Daha önce -kim olduğunu hatırlamıyorum çok özür dilerim- bir blogger arkadaşımızın da söylediği gibi http://anlatimlimodeller.com/ sitesi hakkında konuşmak istiyorum. Site benim ve pek çok arkadaşımın blog yazılarını içeriyor ve bunlar bizim izinlerimiz dışında kullanılmış. Siteyi biraz inceledim, yazı ve resimler büyük bir ihtimal 10marifet.com dan alınmış. Tabi ki 10marifet.com a da bu konuda bir mail attım. Siteyi bir inceleyin, büyük bir ihtimal pek çoğunuzun yazıları var orada. 


Yorumlar

  1. benim de var :( 10 marifetteki yazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tepkinizi gösterin, yoksa yazılarımızı izinsiz kullanmaya devam edecekler ;)

      Sil
    2. 10 marifete yorum bıraktım mail adreslerini bulamayınca. Siteye de yazımın altına yorum yazdım ama oralı olmadılar malesef

      Sil
  2. evet benımde cok var bende 10marıfete msj yazdım ılgıleneceklerını soyledıler..

    YanıtlaSil
  3. İyi fark etmişsin :(. Peki tepkimizi nereye göstereceğiz ? 10 marifete mi?...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10marifet i haberdar ettim, ama anlatımlımodeller.com a da ulaşın. İletişim formu dedikleri yerde bir iletişim formu bile yok ama bende her yere yorum bıraktım.

      Sil
  4. bu yazı söz konusu siteden alıntıdır...

    Eger blog sahibi kendi yazılarını bu platformda yayınlatmak istemez ise ”Şikayet et” linkini kullanarak kendi blog yazılarının tamamını kaldırabilir.
    Blog sahibi yazılarının burada yayınlanmasını istemez ise ve şikayet sayfasını kullanarak bize mail yolladıgı halde ”anlatimlimodeller.com” yazıları 7 gün içinde kaldırılmaz ise blog sahibi yetkili mercilere şikayetde bulunabilir.Bunun için şikayet sayfasını kullanarak öncelikle uyarı yapmalıdır.

    YanıtlaSil
  5. Şikayette bulundum zaten, yazım da kaldırıldı. Benim tek derdim; 10marifet e yazılarımı kendi isteğim doğrultusunda gönderiyorum, ortada büyük bir emek var. Ama ilgili site yazıları kopyala-yapıştır yaparak kendine mal ediyor. Doğru söylüyorsun aslında, sitelerimize trafik yönlendirerek belki de fayda sağlıyor. Ama önce bizlerle iletişime geçip böyle bir platform oluşturduklarından haberdar etselerdi, ben seve seve gönderirdim yazılarımı. Yaptıkları bana -ve eminim 10marifet.com yöneticilerine de- etik gelmiyor.

    YanıtlaSil
  6. tatlım senin için mimim var bloğuma beklerim
    sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

İsimsiz, eleştiriyi aşan,hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum.
Teşekkürler.

Popüler Yayınlar