DIY: Kalemlik yenileme 1

Herkese sınav arası merhaba :)
Biliyorum bu aralar blogumla pek ilgilenemiyorum. Önce IELTS sonra YDS şimdi de vizelerimle uğraşıyorum. 2 Hafta sonra da AÖF vizelerim var, şimdiden geçmiş olsun bana :) Neyse bu yoğunluk arasında sizlerle küçük bir yenileme projesi paylaşmak istiyorum. ÖSYM sağ olsun yaptığı her sınavda "sınav kutusu" , benim deyimimle cephanelik veriyor :) ÖSYM'nin yaptığı son sınavlara girenler bilir, bu seneki cephanelik, oldukça şeker plastik kutulardı :) Bende bir kaç küçük değişiklikle daha şeker yaptım.
 Bakalım beğenecek misiniz ? 


Gelelim yapım aşamalarına.

Bahsi geçen cephanelik kutusu :)


Önce değişime uğrayacak bölgelerin yağlı kağıt/ parşömen kağıdı/ mulaj kağıdı -ya da siz ne diyorsanız- yardımıyla kalıplarını çıkartıyoruz.



Kalıplarımızı yapışkanlı kağıdın arkasına çizip kesiyoruz. İşte bu kadar basit :)



Yorumlar

  1. aaa ne güzel olmuş.eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
  2. yeni hali çok daha şık olmuş cephaneliğin :)emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. bende YDS ye girenlerdenim.. kalemlik kutusu hoşuma gitmişti.. evde içine kalemlerimi topladım, böyle bir çalışma ile daha sevimli ve kullanbilir olmuş..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) hoşgeldiniz bloguma :)

      Sil
  5. ziyeretin için teşkk ederim canım.herzamn beklerim.bende takipteyim.sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

İsimsiz, eleştiriyi aşan,hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum.
Teşekkürler.

Popüler Yayınlar