Merhaba!

Uzun, upuzun bir aradan sonra herkese Merhaba!
Bu kadar uzun bir ara verdiğim için herkesten çok özür dilerim. Dikiş makinemden ayrı olmam, taşınma, internet bağlantımın olmaması, abimin düğünü vs. derken yazamadım. Bu süre zarfında bana kızıp kaçıp gitmediğiniz için ayrıca teşekkür ederim. Hepinizi çok özledim; yaratıcı fikirleriniz, dikiş projeleriniz, ilham veren çalışmalarınız... Bu arada tabi ki bir kaç dikiş projem oldu; bazıları yarım, bazılarını çoktan giydim. Neyse umarım bir daha bu kadar uzun ara vermem. 

Gelmişken yeni kumaşlarımı sizlerle paylaşayım. Kumaşlarımı buradan yani Balıkesir'den -evet artık Balıkesir'e taşındık- aldım. Eğer bir gün yolunuz Balıkesir'e düşerse Bursa kumaş pazarı ile İstanbul kumaş pazarının arasındaki küçük sokakta Ayla Kumaşçılık var. Fiyatlar 10 liradan başlıyor. Merak etmeyin indirim yapıyor. Zaten kumaşların kalitelerini görünce indirim aklınızın ucundan dahi geçmiyor. Kumaşlarını Adana'dan getirttiğini söyledi, genellikle Zara, Sarar, Koton gibi ünlü markaların kullandığı kumaşların artan parçaları. Bu yüzden de fazla fazla alabilme imkanı yok.

İlk resimdeki kuşlu kumaş viskon-ya da viskoz tam emin olamadım-. Fazla dökümlü, ne dikeceğime karar vermedim. İkinci resimdeki güllü olan ince pamuklu dik duran bir kumaş, gömlek yapmayı planlıyorum.

Sevgiler..



Yorumlar

  1. Kumaşların desenlerine bayıldım gerççekten. İlk kumaş viskon veya dökümlü ise benim aklıma hemen diz altı bir kloş etek dikme fikri geldi ama kumaşın rengi itibari ile beyaz eteği ancak bahar veya yazın giyersin, bu mevsimde giyebilmek için üstten birşey dikmen gerek :) İkinci kumaş evet gömlek veya bluz olabilir çok kibar bir bluz olur hem de :) Hadi sana kolay gelsin o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kloş etek fikri de fena değil içine mutlaka astar ister ama, teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Çok güzeller, tunik de yapılabilir bence, gömleklik gibi ince galiba. Elbise de güzel olur. Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fena fikir değil aslın, elbise benim aklıma geldi ama çok ince kumaşım, içine muhakkak astar ister :)

      Sil
  3. yeni yeriniz eviniz hayırlı olsun.güle güle oturmak nasip olur inşaAllah.kumaşların ikiside çok hoş.güzel dikişler çıkar bunlardan.kolay gelsin.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için :) sevgiler

      Sil

Yorum Gönder

İsimsiz, eleştiriyi aşan,hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum.
Teşekkürler.

Popüler Yayınlar