Ali Baba'nın Çiftliği

Herkese Merhaba

Ali Baba'nın çiftliği ile dikiş ne alaka demeyin, Ali Baba'nın çiftliği kumaşın ismi :) Satıcı öyle dedi daha doğrusu :) Şeker mi şeker, pamuklu mu pamuklu yumuşacık bir kumaş. Burda 2011 Mayıs sayısından 118 model uzun zamandır gözüme çarpıyordu. Daha çok köşeli cepleri dikkatimi çekmişti. Dergide pantolon olarak verilmiş ama ben pijama olarak diktim :) Hatta iki tane diktim, bir tanesini de kardeşim kadar sevdiğim kuzenciğime hediye ettim, iyi günlerde giysin :) 

Evet, artık yeni yıla hazırım. Zira pijama-terlik-televizyon şeytan üçgeninden bu yıl da kurtulamadım :) Bari bu yıl bir ayrıcalığım olsun :):)

Bel bandını ve lastiğini nasıl diktiğime buradan bakabilirsiniz.



Şimdiden herkese bol dikişli yıllar dilerim :)
sevgiler

Yorumlar

  1. Çok tatlıymış kumaşı, güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle giy.rengi ve deseni harika

    YanıtlaSil
  3. Eline sağlık kumaşın da cep modeli de çok şeker.
    Cepler özellikle dikkat çekici güle güle giy.
    Bu arada PTT üçgeninde yalnız değilsin, iyi yıllar.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş ya ben bunu kaçırmışım bak şimdi görüyorum. Güle güle giyin harika olmuş cep detayı da çok farklı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) sizin ki çok daha güzel olmuş ama :)

      Sil

Yorum Gönder

İsimsiz, eleştiriyi aşan,hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum.
Teşekkürler.

Popüler Yayınlar