Manto Dikelim Etkinliği

Herkese Merhaba

Yine ortalardan kayboldum, biliyorum hep boş bırakıyorum blogumu. Ne olur kusuruma bakmayın. Hayatımın dönüm noktası olabilecek bir süreçten geçiyorum. Bu süreç sonuçlanınca size de buradan haber veririm :) 

Bu arada dikişe pek vakit ayıramadım. Ama sizleri de takipten geri kalmadım :) Sevgili dikiş dersi'nin harika bir fikri var. Manto dikelim etkinliği oluşturmuş. Ocak ayı sonuna kadar da süresi var. Gerçi manto dikecek kadar usta mıyım, tartışılır :) Ama denemekten zarar gelmez :) :) Etkinlikle ilgili detayları burada bulabilirsiniz. Umarım ocak sonuna kadar yetişebilirim :) 

Model konusunda hala bir karar verebilmiş değilim aslında. Kalıp çıkarmayı bilmediğimden Burda'ya bağımlıyım. Oradan dikebileceğim, benim boyumu aşmayan bir kaç model seçtim. 




Aslında ilk resimde ki modelde karar kılmıştım ama sonra Burda'larımı karıştırınca bu model de hoşuma gitti. Hazır oversize ( büyük beden) mantolar modayken dikmek fena fikir değil :) Siz ne dersiniz?

Sevgiler

Yorumlar

Popüler Yayınlar