Mavi Keten Ceket

Herkese upuzun aradan sonra Merhaba :)

Biliyorum zaman zaman böyle uzun aralar veriyorum, ama ne sizleri takipten geri kaldım ne dikişe ara verdim. Sadece bloguma yazamadım. Yaptığınız etkinliklerden,sizlerden gelen güzel haberlerden de haberim var yani :)

Modelim 2010 haziran sayısından 113 numaralı model. Aslında aynı kalıptan iki ceket var biri kısa kollu ve yakasız, diğeri de uzun kollu,cepli ve ceket yakalı; ben her iki modeli karıştırdım, uzun kol, ceket yakasız ve cepsiz çalıştım (yazdığım cümleden kendim bile bir şey anlamadım :D )

Kumaşım son zamanlarda sık sık özlemle andığım Kıbrıs'tan. Çok ince keten kumaş, uzun zaman önce almıştım ama dikmeye kıyamamıştım. Bu modeli gözüme kestirince kullanmaya karar verdim.

Ceket yakalarıyla olan sorunlarımı muhakkak hatırlıyorsunuzdur :) Ayrıca ilk kez reglan kol diktim, beklediğimden daha zor ve karışık geldi, belki de ben dikiş sırası karıştırdığım için öyle oldu, Yakada bir kaç dikiş hatası var,neyse ki dikkatli bakılmadığında göze çarpmıyor :)


Düğme konusunda kararsız kalmıştım, hatta instagram da sormuştum, ama yine de çiçek figüründen vazgeçemedim :)


Herkese Hayırlı Ramazanlar dilerim

Sevgiler

Yorumlar

  1. Çok şık olmuş ellerine sağlık :))) Aslında profesyonelce duruyor ilikler falan süper. Güzel günlerde kullan :)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

İsimsiz, eleştiriyi aşan,hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum.
Teşekkürler.

Popüler Yayınlar