Choies.com

 
Herkese Merhaba
 
Choies.com sitesini duymayan yoktur diye düşünüyorum. Ben yeni keşfettim açıkçası. Gerçekten çok ilham alınası modeller var ama ben en çok aksesuarları sevdim :)
 
Bu sitenin en güzel yanı, ürünleri daha önce alıp giyenlerin üzerinde görebilmeniz. Kombinleyip bu siteye gönderiyorlar ve sizde kıyafetin aslında nasıl durduğunu canlı canlı görebiliyorsunuz :)
 

 











Şahane aksesuarların yanında bir de oldukça şık parçalar bulmanız mümkün, hazır yeni yıl öncesi kendinizi bu parçalarla ödüllendirebilirsiniz. Dikiş dikmeyi bilsem de gerçekten beğendiğim, dikemeyeceğimi bildiğim yada üşendiğim giysileri satın alıyorum :)
 






 
Choies.com un diğer bir güzel yanı ise kargo ücretinin olmaması, 11-16 iş günü içerisinde kargonuz elinizde, eğer daha erken gelmesini isterseniz belirli ücret karşılığında ürününüz express olarak size ulaştırılıyor.
 
Kredi kartınız ve ya PayPal ile ödeme yapabilirsiniz, bu durumda oldukça güvenli olduğunu söylememe gerek yok sanırım :)
 
 Neyse daha fazla uzatmadan sizi siteye göz atmaya davet ediyorum :)
 
Keyifli gezinmeler :)
 

Yorumlar

Popüler Yayınlar