Çizgili Yarasa Kol Gömlek

Merhaba,

Modelim elbette Burda'dan, 2009 Ekim sayısı, 121 numaralı yarasa kollu biraz da salaş bir model. Çok fazla salaş görünmemesi, hem işte hem de dışarıda giyilebilmesi için çizgili keten karışımlı bir kumaş kullandım. Çok ince ve pamuklu bir kumaş, uzun zaman önce Bakırköy pazarından almıştım. Üst kısımda çizgileri yatay kullanırken alt kısımda çizgilerin dikey olmasına özen gösterdim. Böylece hem daha modern hem de daha sportif bir hava elde etmiş oldum.

gömlek nasıl dikilik

Model oldukça kolay, beni zorlayan tek kısım yaka çalışması oldu. Ama sanırım yakalarla artık aramı düzeltmeye başladım. 


Kalıp çok güzel, bol olması sebebiyle üzerinde oynama yapmaya gerek yok. Kalıbı çok sevdim aynı kalıpla farklı kumaşlarla denemeler yapmak istiyorum.


Ben hem dikerken hem giyerken hem de yazarken çok keyif aldım. Umarım sizler de okurken keyif alırsınız.

Sevgiler

Yorumlar

Popüler Yayınlar